Logistics

Στην Arcafroz Logistics παρέχουμε υπηρεσίες ψυχρής αποθήκευσης. Διαθέτουμε εγκαταστάσεις με συστήματα έλεγχου υψηλών προδιαγραφών για την αποθήκευση κάθε είδους τροφίμου.

Απευθυνόμαστε σε παραγωγικές ή εμπορικές εταιρείες τροφίμων και σε παραγωγούς αγροτικών προϊόντων που έχουν ανάγκες υπηρεσιών αποθήκευσης και διανομής.


ARCAFROZ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LOGISTICS (3PL)

  • Αποθήκευση ψυχωμένων και καταψυγμένων προϊόντων.
  • Αποθήκευση σε ελεγχόμενες συνθήκες τροποποιημένης ατμόσφαιρας (ULO), (ενδεδειγμένη για την συντήρηση μήλων και αχλαδιών).
  • Ειδική αποθήκευση σε συνθήκες υψηλής υγρασίας (υγρά ψύξη ενδεδειγμένη για την συντήρηση του τυριού σε ξύλινα βαρέλια).
  • Ειδική αποθήκευση σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας για μελίσσια.
  • Χώροι ωρίμανσης γαλακτοκομικών προϊόντων.
  • Οι αποθήκες είναι εξοπλισμένες με σύστημα ραφιών άμεσης πρόσβασης. (ενδεδειγμένο για την συντήρηση μεταλλικών δοχείων και σκληρών τυριών)
  • Διοίκηση Αποθεμάτων σύμφωνα με τους κανόνες ιχνηλασιμότητας.
  • Σύνδεση on-line με το πελάτη για πληροφορίες αποθεμάτων και τοποθέτηση παραγγελιών.
  • Ετοιμασία παραγγελιών με το κανόνα FIFO.
  • Διανομή και περισυλλογή των προϊόντων με ιδιόκτητα ή συνεργαζόμενα ΔΧ φορτηγά – Ψυγεία.
  • Υπηρεσίες προσωρινής εναπόθεσης προς διαμεταφορείς (Cross Docking).
  • Φορτοεκφόρτωση προϊόντων
ARCAFROZ

Δημιουργία (4PL) Logistics στην Πελοπόννησο

Το βασικό πλεονέκτημα των 4PLs είναι ότι μπορεί να παρέχουν μεγαλύτερη διαφάνεια στον συντονισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας της επιχείρησης και να παρέχουν συνεχή βελτίωση στις συναλλαγές μεταξύ των παρόχων logistics.

 

Η μηχανογραφική μας υποδομή για την υποστήριξη του έργου

ERP
WMS
Proof Of Delivery P.O.D.
GPS
 

Το δίκτυο διανομής

Την παρούσα στιγμή το δίκτυο μας καλύπτει τους νομούς Αττικής,Αρκαδίας,Αργολίδας,Λακωνίας και Μεσσηνίας
 

Οι στόχοι μας

  • Συνέργειες μείωσης του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Η βελτιστοποίηση των αποθεμάτων.
  • Η δημιουργία αξίας.
  • Ο εξορθολογισμός της διανομής.

Το αποτέλεσμα

  • Διευκόλυνση στην καινοτομία της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Η πρόβλεψη των μελλοντικών τάσεων στις αλυσίδες εφοδιασμού.
  • Μείωση του χρόνου ανταπόκρισης στον τελικό πελάτη.
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και διαδικασιών.
  • Εξασφάλιση στην υποστήριξης των επενδύσεων των πελατών μας.
  • Προσδιορισμός της συμπεριφοράς των πελατών και των αναγκών τους.

 
Όλοι έχουμε μάθει από την εμπειρία μας ότι στις αλυσίδες εφοδιασμού, δεν έχει σημασία πόσο ολοκληρωμένο είναι το σχέδιο, πόσο πειθαρχημένη είναι η διαδικασία ή πόσο ορθολογική είναι η επιλογή της βέλτιστης πρακτικής, όταν όλα αυτά είναι υποταγμένα στο ζήτημα που λέγεται «εταιρική κουλτούρα».
Όσο πιο διακριτή είναι η κουλτούρα και οι συνήθειες μιας εταιρείας σε μια αλυσίδα εφοδιασμού, τόσο πιο σημαντικός γίνεται αυτός ο παράγοντας για την επιτυχία των αλλαγών